Re: Cinema de cine...

From: Greg Redden (gr@adl.dmt.csiro.au)
Date: Tue Mar 24 1998 - 02:22:57 EET

Hmmmm,

While I think our once discussed thread on the importance of spelling and
grammar was completely petty ...... english would be nice.

Anyone care to translate ?

Greg Redden.

At 15:15 20/03/98 +0100, you wrote:
>Hola Joanote!!
>Doncs força be aixo del cinema. La pel.licula bastant divertida ('El
>indomable Will Hunting') i la companyia encara millor...
>Quants dies tindras de festa per Setmana Santa, pecadol? Nosaltres tindrem
>10 DIES sencers. A veure si ens veiem per fer un cinema o pujar a Sant
>Hilari a fer un menjar al camp. Estem dient amb en Xus de fer una
>pre-costellada, preparant la mes multitudinaria que fariem el Maig. Que et
>sembla? Encara tens la xuqui a les gal.lies?
>Fins aviat!! :-)
>
>David

Greg Redden
CSIRO Manufacturing _--_|\ gr@adl.dmt.csiro.au
Science and Technology / \ http://www.csiro.au/
PO Box 4, WOODVILLE 5011 \_.--*_/ tel +61 8 8303 9152
SOUTH AUSTRALIA v fax +61 8 8303 9222